kroupa spedition s.r.o.

Společnost KROUPA SPEDITION s.r.o. působí od roku 1998. Do samotného vzniku právní formy s.r.o působila od roku 1995 na českém trhu jako OSVČ Rudolf Kroupa - motorová silniční doprava.

Po celou dobu působení nekonkurujeme velkým dopravním a logistickým firmám se standardizovanými službami, ale poskytujeme našim klientům servis v potřebném čase i rozsahu, zcela dle jeho individuálního požadavku. Od roku 1995 tedy 14 let působení na českém trhu převážně pro průmyslové odvětví automotive v segmentu výrobních závodů.

Profil společnosti

  • 1995 - 1998 registrace a počátek působení v oboru autodopravy jako OSVČ
  • 1998 - vznik a stransformace do společnosti s.r.o.
  • 1999 - otevření skladové plochy 3.500m2 (sklad, evidence a manipulace)
  • 2000 - zavedení nového logistického servisu (KANBAN a JIT)
  • 2001 - podpis smlouvy s dodavatelem dodávkových vozů Mercedes Benz a rozšíření expresní autodopravy
  • 2002 - rozšíření skladových ploch na 8 000m2 a zavedení SW logistika a doprava
  • 2003 - optimalizace poskytovaného servisu a zavedení servisu balení náhradních dílů z expedicí do J.Afriky
  • 2004 - otevĹření pobočky společnosti a zvýšení skladových ploch na 12 000m2
  • 2005 - rozšíření portfolia servisu o správu a mytí obalového hospodářství v množtví 650.000 ks/měsíc
  • 2006 - příprava certifikace ISO 9001
  • 2006 - start projektu montáže reproduktoru BOSSE do palubních desek ŠKODA AUTO a následná expedice do Číny
  • 2007 - certifikace ISO 9001
  • 2008 - příprava certifikace ISO TS 16 949
  • 2008 - investice do projektové dokumentace a výběrr lokality pro výstavbu logistického centra 10 000m2
  • 2009 - optimalizace poskytovaného servisu
  • 2009 - nominace na kandidáta certifikátu Top Czech quality
  • 2010 - recertifikace ISO 9001:2008 a získání plakety Top Czech quality
  • 2010 - rozšíření nabídky o pronájem komerčních ploch vhodných na kanceláře, studia, ateliéry
  • 2011 - dokončení nových komerčních ploch
  • 2011 - zavedení servisu ekologického strojového mytí KLT, multipacků, vík a palet

Cíle a strategie firmy

  1. budování vztahů loajálnosti a důvěry mezi námi a zákazníkem
  2. 100% kvalita služeb = spokojený zákazník
  3. používáním kvalitních přepravních prostředků minimálně zatěžovat životní prostředí

Strategie

  • On site služby - logistické služby přímo v sídle zákazníka
  • Působnost v rámci celé Evropy - přeprava do všech zemí Evropy
  • Inovativní řešení - budování vozového parku s vysokou užitnou hodnotou
  • Zákaznické projekty - projekty "šité na míru"
  • Partnerství s průmyslovými lídry - spolupráce s top firmami regionu
  • Just in Time dodávky - služby v přesně stanovených časových režimech
  • Očekávané přínosy vyplývající ze strategie firmy
    - prosperita, dynamický rozvoj, vzrůstající počet smluvních partnerů

Základní identifikačné údaje

Obchodní jméno: kroupa spedition s.r.o. (výpis z obchodního rejstříku)
Právní forma: společnost s ručenímm omezeným
Jednatel: Rudolf Kroupa ml.
Sídlo podniku: Mladá Boleslav, Ve Skalici 250, PSČ 293 01

IČO: 257 81 260
DIČ: CZ 25781260
Bankovní spojení: 177729526 / 0300
Rejstříkový soud: Městský soud v Praze oddíl C, vložka č.69668

Telefon: +420 602 415 677
+420 602 359 441
Fax:+420 326 357 850
E-mail:info@kroupaspedition.cz

Osm pravidel společnosti - vedení společnosti a jejích zaměstnanců

  • Zákazník není odkázán na nás, ale my jsem odkázáni na něj.
  • Zákazník neznamená přerušení práce, ale je jejím smyslem.
  • Zákazníkovi neprokazujeme laskovast tím, že ho obsluhujeme, ale on nám prokazuje laskavost tím, že nám k tomu dává příležitost.
  • Zákazník není vhodný partner k hádce. Hádku se zákazníkem ještě nikdo nikdy nevyhrál.
  • Zákazník je někdo, kdo k nám přichází se svým přáním. Je naším úkolem jej splnit k jeho i našemu užitku.
  • Zákazník nechce chytré poučování, ale poctivou radu a jasné informace.
  • Zákazník nemusí mít dobrou náladu, smí být rozzlobený, panovačný nebo náladový, mít předsudky nebo se mýlit. Nesmí však tyto lidské slabosti odhalit u nás.
  • Zákazník má na rozhovor s námi rád vzpomínat a stále se kvůli nám vracet.